FaziEraA




nama saya NUR FAZIRA ASYIKIN BT NOR SALIM...umur saya baru sahaja 14 tahun pada tahun 2011..saya suka fashion..tapi malang..saya tak suka bergaya..hahaha...it okey!!saya suka kucing..bila jumpa kucing mesti nak panggil kucing uh...saya fobia dengan belon sebab entahlah saya fobia dengan belon ni..hahahaha...
~~biarlah rahsia~~~!!!
saya suka aktiviti lasak...sebab dah jadi hobby nak buat macam mana...saya juga suka melukis..itu pun ikut mood...kalau tak ada mood...lukisan uh koyak-koyakkan..hahaha...iiisshhhh3...
saya buat blogger ni sebab ikut kawan...kawan selalu cerita pasal blogger...ni yang menyebabkan jelous ni..hahaha....baru nak belaja buat blogger..
lastly...
kenapa ayat skema??hahaha...
alaa biasa lah..bermulaan..guna ayat skema...lama-lama...wat ayat sendiri..huhuhuhuhu...
okey lah..rasa nya itu saja perkenalan bermulaan blogger...
^_^ peace yoww~~!!! 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan